وبلاگicon

بازی سازی به انضمام مایحتوی

وبلاگ شخصی محمد مهدی شقایقی

بازی سازی به انضمام مایحتوی

وبلاگ شخصی محمد مهدی شقایقی

 

مجموعه CreatorsProject - Kill Screen

 

مجموعه ی CreatorsProject - Kill Screen به تهیه کنندگی جمین وارن در شش اپیزود به معرفی موضوعاتی در دنیای بازی های نسل نو می پردازد که صنعت تولید بازی را به سمت آینده سوق داده اند، موضوعاتی که تنها نویسندگان داستان های علمی و تخیلی آن ها را پیش گویی می کردند.

 

در اپیزود اول به بازدید از کمپانی بازی سازی Crytek در فرانکفورت می رویم و با توسعه دهندگان بازی Crysis 3 گفت و گو می کنیم؛ همان هایی که در حال شکستن مرز بین بازی و سینما هستند که وارن به آن لقب «سینمای جدید» می دهد.
 


در اپیزود دوم به Harmonix’s Dance Central می رویم و با نابغه های مجنون موسیقی راک آشنا می شویم و مفهوم بازی ریتمیک را دوباره سازی می کنیم.

 


 

در اپیزود سوم نگاهی می اندازیم به بازی  Forza Horizonساخت استودیوی Turn 10 ، جایی که علاقه فوق العاده ای به اتومبیل ها و وسواسی عمیق در طراحی یک بازی مسابقه ای واقعی  دارند.


 


 

در اپیزود چهارم به دنیای Far Cry 3 می رویم و از گسترده و باز بودن محیط این بازی به شگفت می آییم. دنیایی پر از جزیره ها،آب های اقیانوس آرام، دزدان دریایی، حیوانات وحشی و بسیاری از مواردی که کاربران را درگیر این بهشت گرمسیری می کند.

 

 


 

در اپیزود پنجم به کالیفرنیا، استودیوی Visceral Games رفته و با عوامل پشت صحنه در ساخت صداهای بازی Dead Space 3 همراه می شویم.


 


 

در اپیزود ششم با نویسنده بازی Gears of War: Judgement به گفت و گو می نشینیم کسی که از همان ابتدا در کنار تیم توسعه بازی بوده و باعث شده است که داستانی جذاب و تعاملی بوجود آید.


 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Creative Commons License
وبلاگ شخصی محمد مهدی شقایقی - www.kaghazak.blog.ir © - by بازی سازی به انضمام مایحتوی is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.